Spaghettigudstjeneste

Kirke for børn og deres forældre eller bedsteforældre.

Vi hører fantastiske historier og leger vilde lege, vi synger salmer og lytter til kirkeklokker og orgelmusik.

Spaghettigudstjenester ligger som udgangspunkt første onsdag i måneden kl. 17.30 i Frihavns kirke.

Men tjek for en sikkerheds skyld vores kalender. Der kan forekomme ændringer af datoer.

Gudstjenesten er for børn i alderen 0-99 år. Den varer en halv time, og derefter spiser vi sammen. Vi spiser kødfrit, lækkert og børnevenlig mad, der er saftevand og vin og selvfølgelig en is til dessert.

Det er gratis at deltage, men for at mindske madspild bedes i tilmelde jer på hjemmesidens tilmeldingsformular.

Hvis I skulle have lyst til at bidrage med et frivilligt beløb, så går pengene ubeskåret til Menighedsplejen. Det er den kasse, vi kan bruge til at hjælpe økonomisk trængte børnefamilier i forbindelse med jul, sommerferie og konfirmation. Om vinteren kan hjemløse få hjælp til varmt tøj og mad.

Man kan støtte Menighedsplejen via MobilePay 757837.